بازدید 34733

وسايل مجاز و غيرمجاز در جلسه کنکور

کد خبر: ۵۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۰ 24 June 2009
معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اعلام ممنوعيت به همراه داشتن وسائل اضافي در حوزه‌هاي امتحاني، گفت: در صورت آوردن آن وسائل به حوزه‌هاي امتحاني، فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌شود و با آن بر پایه قانون رسيدگي به تخلفات و جرایم در آزمون‌هاي سراسري رفتار مي‌شود.

دكتر حسين توكلي در گفت‌وگو با ايسنا، با تأكيد بر اينكه داوطلبان بايد علاوه بر پرينت كارت ورود به جلسه گروه آزمايشي مربوطه، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس‌دار به همراه داشته باشند، اظهار كرد: همچنين داوطلبان بايد چند مداد سياه پررنگ، مداد پاك كن، مداد تراش و سنجاق به همراه داشته باشند.

وي در توصيه به كنكوري‌ها، گفت: داوطلبان بايد از آوردن وسائل اضافي، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه، ماشين حساب، تلفن همراه، پيجر، بيسيم و نظاير آن خودداري كنند، در غير اين صورت، فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌شود و بر پایه قانون رسيدگي به تخلفات و جرایم در آزمون‌هاي سراسري كه بخشي از آن نشريه يك سنجش منتشر شده است، رفتار مي‌شود.

معاون سازمان سنجش در پایان، با تأكيد بر اينكه محلي براي نگهداري وسائل اضافي در حوزه‌هاي امتحاني پيش‌بيني نشده است، خاطرنشان كرد: از داوطلبان تقاضا مي‌شود كه به هيچ وجه وسائل اضافي را به همراه خود نياورند، در غير اين صورت، مسئوليت حفظ و نگهداري از آنها به عهده حوزه مربوط نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی